01 квітня 2021 року відбувся семінар-практикум «Моніторинг стану розвитку учня з особливими освітніми потребами та його навчальних досягнень».
У заході взяли участь педагоги Рубіжанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Рубіжанської міської ради Луганської області.
Мета проведення семінару – розвиток професійної компетентності педагогів та підвищення рівня обізнаності з питань оцінювання результатів навчання та моніторингу стану розвитку здобувачів освіти з особливими освітніми потребами, реалізації індивідуального підходу, визначення компонентів оцінювання шкільних компетенцій, ролі педагога в цьому процесі, формування позитивного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі.
Захід провела Олена Манукян, методист обласного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО.
Учасники семінару мали змогу опрацювати зазначенні питання та шляхом виконання практичних завдань визначити основні функції та принципи оцінювання, проаналізувати об’єкти оцінювання в процесі вивчення навчальних предметів учнями з особливими освітніми потребами, розглянути крізь призму інклюзивного навчання методи та критерії оцінювання, доцільність використання автентичного оцінювання. Також на заході освітяни проаналізували адаптації стратегій та технологій оцінювання.
Семінар пройшов у невимушеній, дружній атмосфері. Усі педагоги були налаштовані на співпрацю, прагнули розібратись у питаннях, які їх хвилювали. Освітяни висловили подяку організаторам за корисний та актуальний захід і набуті знання.