Освітяни обговорили питання взаємодії інклюзивно-ресурсних центрів та практичних психологів закладів освіти в умовах інклюзивного навчання

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 19 лютого 2021 року відбулось засідання обласного круглого столу «Взаємодія інклюзивно-ресурсних центрів та практичних психологів закладів освіти в умовах інклюзивного навчання». У заході взяли участь педагогічні працівники  закладів та установ освіти, які працюють в інклюзивному просторі, та фахівці 8 інклюзивно-ресурсних центрів Луганщини – усього понад 120 осіб.


Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання визначений як один із пріоритетних напрямів освітньої політики. Ефективна системна взаємодія психологічної служби закладів освіти та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів дозволяє забезпечити єдність засад упровадження інклюзивної освіти з метою дотримання прав дітей з особливими освітніми потребами та врахування їхніх інтересів.

Про нормативно-правові документи, що регулюють діяльність психологічної служби закладу освіти, розповіла Віта Байдик, завідувач кафедри управління освітою ЛОІППО, кандидат психологічних наук.

Наталія Столбун, методист кафедри управління освітою, зосередила увагу слухачів на основних положеннях Професійного стандарту «Практичний психолог закладу освіти», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 24.11.2020 № 2425.

Питання співпраці ІРЦ з командою психолого-педагогічного супроводу закладу освіти розглянула у своєму виступі Ольга Коган, завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО.

Олена Манукянметодист вищезазначеного центру, ознайомила слухачів з особливостями психологічного супроводу дітей з ООП у закладі освіти.

Досвідчені фахівці інклюзивно-ресурсних центрів міст Лисичанська, Рубіжного та Попасної поділились практичним досвідом роботи. Так, Світлана Шелестдиректор Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Рубіжанської міської ради Луганської області, розкрила особливості складання психолого-педагогічної характеристики вивчення дитини фахівцями ІРЦ. Лілія Возняк, практичний психолог КУ «Лисичанський ІРЦ Лисичанської міської ради Луганської області», розповіла про використання результатів міжнародних стандартизованих методик у роботі практичних психологів з дітьми з ООП. Про методичну допомогу психологам з діагностики та моніторингу компетентностей дітей з ООП доповіла Юлія Капленко, практичний психолог КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Попаснянської районної ради Луганської області.

Проведений онлайн-захід сприяв розвитку професійних компетенцій працівників психологічної служби Луганщини щодо концептуальних засад інклюзивної освіти.

Ознайомитись із матеріалами круглого столу…