Курс за проблемою «Створення інклюзивного середовища в закладі дошкільної освіти»

01–02 жовтня 2020 року в онлайн-форматі проводився курс за проблемою «Створення інклюзивного середовища в закладі дошкільної освіти» для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти Луганської області.

З освітянами працювали фахівці обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО: завідувач центруОльга Коганіметодист Олена Манукян.


Інклюзивна освіта в ЗДО є нагальною потребою, оскільки дошкільний вік має особливе значення в розвитку дітей. Якісна дошкільна освіта – синонім інклюзивної освіти, яка полягає в участі всіх дітей в освітньому процесі та створює для цього відповідні можливості. Важливо розуміти, що інклюзивне освітнє середовище – це не лише відповідні меблі, іграшки, обладнання, а й організація соціального середовища, яке забезпечує якість взаємодії між педагогами закладу дошкільної освіти, вихованцями, вихователем і дітьми, батьками. Тому значну увагу під час реалізації зазначеного курсу приділено не лише організації фізичного середовища, яке б сприяло формуванню інклюзивних цінностей, а й стратегіям формування якісної соціальної взаємодії, в основі якої – повага до кожного учасника освітнього процесу.