Навчання асистентів учителів відповідно до Концепції НУШ

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 18–20 листопада 2020 року проводились навчальні заняття в межах обласного семінару-тренінгу «Діяльність асистента вчителя ЗЗСО відповідно до вимог Концепції “Нова українська школа”» для асистентів учителів, які працюють в закладах загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням.

Онлайн-заходи проводились за допомогою платформи Skype for Business. З освітянами працювали сертифіковані тренери: завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ЛОІППО Ольга Коган та методисти обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ЛОІППО Олена Манукян і Любов Галенко.


Мета заходу: підвищення компетентності асистентів учителів, які працюють в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти, щодо цілісної реалізації освітніх реформ, зокрема Концепції «Нова українська школа».

Під час навчання учасники семінару-тренінгу розглянули такі питання:

  • Інклюзивна освіта: сутність, завдання та принципи. Основні міжнародні й національні документи.
  • Основні завдання, ролі та функції асистента вчителя в інклюзивному класі.
  • Індивідуальна програма розвитку (ІПР) як механізм забезпечення індивідуалізації освітньої траєкторії для дитини з особливими освітніми потребами та її додаткових потреб в освітньому процесі.
  • Команда психолого-педагогічного супроводу: роль асистента вчителя.
  • Партнерство з батьками як необхідна умова успішного інклюзивного навчання.

Асистенти вчителів здобули цінні теоретичні знання і практичні навички, які допоможуть їм розвивати інклюзивну освіту у своїх закладах.

Працювали педагоги в доброзичливій атмосфері, розуміючи, що роль кожного з них є важливою під час навчання дітей з особливими освітніми потребами. Висловлюємо щиру подяку завзятим освітянам Луганщини за позитивну атмосферу та готовність працювати в умовах викликів часу!